Jotenki nyt on tää kirjoittelu unohtunu. Tai oikeestaan en oo kerenny enkä jaksanu.. seliseli... Edelleen on nokka tukossa ja palelee ja yskittää. Kai se vetää vähän voimattomaksi. Olen jättänyt sokerin pois aamuteestä ja muutenkin pyrkinyt välttämään makeita :) No, yks päivä oli ihan PAKKO ostaa Halpa-Hallista Fazerin suklaaboksi ko se oli NIIIN halpa :)  Mutta muuten sujuu suunnitelmien mukaan. Paitsi tänään piti ostaa Maraboun Daim-suklaalevy, ko oli NIIIN halpa. :) Voi hitto, mitähän tästä tulee....

Enivei, muuten siis OIKEESTI OLEN elänyt terveellisesti. Mulla on töissä ollu hyvin "keveät" eväät: salaattia, tonnikalaa, kanaa, kukkakaalta, vihanneksia, banskua, porkkanaa... ja yllättävän hyvin niillä on jaksanu. Mun maha on jotenki omituisesti onnistunut sisäistään tän laihdutusaatteen ko sillä ei ole nälkä enää!!! Ihan outoa. Yleensä viimestään puoli tuntia ennen ruokkista mulla alkaa ihan hirvittävä kurina kuuluun mahasta... mut nyt ei mitään :)  Iltasin olen avokilleni kokkaillut, ja itekki syönyt siinä samalla "iltaruoan" mutta hyvin pienen sellaisen. Lenkillä ei valitettavasti oo tullu käytyä tän räkäsen ja vetämättömän olon vuoksi.... koskahan tää loppuu?????????????

Okei, maanantaina oli sit puntaripäivä. 67,9kg. Eli ei ainakaan ollu paino laskenu :) njäh. NO, tunnustetaan, söin viikonloppuna sipsejä! oli ihan pakko, eihän elokuvaa muuten voi kattoa. Ja eilen oli töissä pitsapäivä, ja kotona syötiin ranskalaisia. Ja nyt mulla on se hiton suklaalevy.... Ei helvetti, nyt mie vasta tajuan tän jutun...... SHIT!

Huomenna tulee parit kaverit meille syömään.... pitää alkaa ettiin jotain kevytruokareseptejä...

voi elämä.